- something or nothing -

07.04.2018

Konečně se nám oteplilo. Tak moc jsem se těšila na sluníčko a také jsem se ho dočkala.
Ani nějak vlastně nevím, na co přesně se v tomto článku chci zaměřit. Na jednu stranu se odehrálo dost věcí, ať už ty co zamrzí, tak i ty šťastné.

Určitě každý známe ty situace, kdy se chceme tomu druhému zalíbit, a tak tedy se snažíme vše splnit a potěšit ho. Jenže ne vždy z toho máme radost i my. 
Má barvu vlasů je špinavá blond, byla jsem rozhodnutá, že si nechám odrůst zbytek barvy, ale co se nestalo. Obarvila jsem se na červeno. První týden jsem z ní byla nadšená, jenže potom jsem se v ní přestala cítit dobře. Vlasy jsem měla na konci roztřepené a zničené od barvy. Nechala jsem si tedy ostříhat mé dlouhé vlasy po ramena. Za tuhle změnu jsem ráda. Každopádně nechávám si odrůst červenou barvu, do vlasů už nechci nijak chemicky zasahovat. 

Problémy na koleji - no těch je dost. Bohužel je tam rámus, bordel, špína. Co k tomu říct, občas je mi až zle. Ne všichni jsme se narodili pořádní. Takže když už jsem sama na pokoji, vrhám se do úklidu. Aneb skvěle využitý volná čas že.

Aby jsme nezůstali jen u negativních zpráv. Jsem vážně ráda za své kamarády, kteří mě dokáží mile překvapit. 6-ti hodinové hovory, procházky, víno, to sluníčko do toho..zbožňuju! 

Minulý týden jsme se s přítelem byli projít po zámeckém parku a prohlídli si i pávy. Procházka s mladším bráškou. A občas i nějaké ty nákupy letních kousků. 

Mám čas a chuť číst zase knihy. Dostala jsem k narozeninám knihy, které jsem si přála a pomalu nevím, které číst dřív. Ale ta zvědavost mě pohání a čtu tedy rychleji a častěji.
Doufám, že se odhodlám i jít běhat a zase cvičit. A hlavně krásné počasí = zmrzlina, ledové drinky a mnoho dalšího. Už se těším na večerní procházky, výlety, hodiny trávené venku a relaxace. 

Doufám, že si všichni užíváte sluníčka.
XOXO Terez

 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky