Škola a pokroky

17.03.2020

        Letní semestr začal celkem dobře. Předměty, které mě baví a vedlejší aktivity. Stále řeším bakalářku,          s kterou jsou nějaké potíže, ale snad se brzy vše srovná. Dost času jsem trávila v knihově a nebo se spolužákem na kávě při učení. Večer jsem se snažila být buďto venku, či trávila čas s kamarády. V týdnu jsme opět měli zápasy ve volejbalu, takže o nějaký ten pohyb navíc bylo postaráno. 

      Vzhledem k aktuální situaci, není úplně tak lehké se dokopat k samostudiu, navíc když nám zadání poslal pouze jeden profesor. Jediná výhoda je u předmětu dějin umění, z kterých jsem maturovala, tudíž mám nějaké zápisky ze střední a stačí si to pouze zopakovat. Snad se to vše přežene a budeme moci studovat dále v prostředí škol.

K MDŽ jsem od brášky dostala krásnou květinu, kterou můžete vidět na fotce. Také jsem oslavila narozeniny, které proběhly doma s mamkou a s bráškou, vzhledem k tomu, že byl již zákaz vycházení a mí kamarádi nejsou přímo z města, ve kterém bydlím. Večer se ale zastavil přítel a překvapil mě velkou, nádhernou kyticí. ♡

      Co se týče pokroků, jak jsem psala již v minulém článku, zařídila jsem si permanentku do posilovny. Tu jsem spolu s kamarádkou navštěvovala během těch tří týdnu cca, dokud nezavřeli školy a poté i fitka. Mé návštěvy fitka ale nebyli žádná flákárna, díky mé skvělé kamarádce, která mi tak trochu slouží i jako trenérka. Nejhorší pro mě bylo posilování rukou. Následující dva dny mě stále bolely, ale jsem ji za to vděčná. ♡ 

Momentálně cvičím doma jak se dá. Výhodou je, že máme i zahradu, takže aspoň na chvilku se jdu vyvětrat na vzduch. Dost nyní sleduji příspěvky na různých sociálních sítích, které mi slouží jako motivace a posouvá mě to dál. Konečně jsou vidět i výsledky na těle. 

Zatím se mějte krásně a užívejte sluníčka.

Terez ♡

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky