Nový začátek

08.02.2020

        Nedávno nám začal rok 2020. Spolu s Novým rokem, přichází i mnoho změn. Některé prostě vyplynuly z aktuální situace, či jsou dozvukem dění, které se odehrálo v roce 2019. Minulý rok byl pro mě osobně těžký, ať už se to týká ztráty milované osoby či stres ze školy. Událo se pár věcí, které mi otevřeli oči a já si konečně řekla, že na sobě zapracuji. Začnu si vážit více věcí, více se věnovat škole a kamarádům a hlavně sobě - víc číst, cvičit a snad i začít běhat.

Díky zdravotnímu problému jsem přibrala pár kil. Po pár pádech co jsem si zažila, jsem si řekla, že konečně se sebou začnu něco dělat. Od nového roku jsem si poupravila jídelníček a snažím se cvičit každý den. Tyhle pokusy tu už byly i dříve, ale nikdy jsem u toho nevydržela. Až do teď. Opravdu se mi otevřeli oči. Bude to měsíc co cvičím pravidelně. Ačkoliv na těle přímo změny vidět nejsou, cítím se přesto lépe. Cítím že mi jsou volnější kalhoty, po cvičení jsem vždy plná energie a mé tělo se pomalu zpevňuje.

Zprvu jsem slýchala od lidí okolo, že u tohoto opět nezůstanu dlouho a za chvilku mě to přejde. Jenže opak je pravdou, opravdu mě to začalo bavit a těším se až budou viditelné výsledky. Člověka tyhle řeči postrkují dál a dál. Nakonec se vše změnilo v podporu. Díky ní jde zase vše o něco lépe. A i jí se cítím lépe než dřív.

Dřív jsem si říkala, že nebudu tolik řešit sebe, ale spíše upřednostním člověka, kterého mám ráda - svou polovičku. Nakonec jsem zjistila, že nejlepší je starat se i sebe, být občas malinko sobecký. Vždy se dá najít čas na vše co chceme. A člověk by si měl jít za tím, díky čemu se cítí lépe.

Za týden mi začíná škola. Chci svou energii více soustředit do ní. Zároveň ale i nadále hrát školní volejbal, chodit se spolužáky do posilky, běhat a rozvíjet se více. Těším se, až se nám oteplí a budu moc trávit i více času venku. Čerstvý vzduch je nejlepší. 

Snad všichni dosáhneme své vysněné postavy a dalších cílů.

Terez ♡

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky