Nemoc? Závislost?

21.07.2017

Zdravím po delší době,

Chtěla bych se s vámi podělit o jednu věc, na kterou jsem i nejsem pyšná. 
Začalo to během maturity, přesněji po mém maturitním plese a výstupní prohlídce u doktorky. 
Po tom co jsem viděla své fotky z maturitního plesu jsem nebyla spokojena sama se sebou a doktorka mi také řekla, že bych měla zpevnit své břicho. 

Bohužel, když jsem někomu řekla své pocity začala jsem slýchat věci typu: "Podívej se na sebe", "Nechtěla bych skončit jako ty a hubnout". Ať už to ti lidé mysleli dobře nebo ne, i tak mě to ranilo.
Začala jsem každý den cvičit, omezila příjem cukru, sladkého a slaného. Jedla více ovoce a zeleniny. Snažila jsem se prostě jíst zdravěji, jenže jsem chtěla něco, co bude působit hned, a tak jsem si začala vyhledávat Pro Ana blogy. Něchtěla jsem ani propadnout aně, jen jsem snížila můj přijem potravi. Jenže jsem chtěla přestat jíst úplně. Došlo to až k tomu, že jsem měla třeba jen jedno jídlo za den. 
Za necelý měsíc jsem schodila 5 kilo. 

Nebýt jedné mé kamarádky, pokračovala bych v tom dál. Mám teď okolo sebe lidi, co mi říkají, že jsem pěkná. Začala jsem tomu dokonce i věřit. Jsem jim vděčná za oporu.
Nejtěžší co může asi být, je mít rád sám sebe. A bohužel já toto přijmout neumím, aspoň ne kompletně. A zase začínám mít ten pocit, že je na mě něco špatně.
A nakonec je to vše jen po psychické stránce, protože stačí jít jen okolo partičky ať holek nebo kluků, kteří prohodí "vtipnout" poznámku o vaší postavě, vzhledu, čeho koliv a vy se tím začnete zabývat. A to bysme řešit neměli.
Snažím se naučit mít ráda sama sebe takovou, jaká jsem. 

XOXO Terez

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky