College

26.08.2017

Pomalu se blíží školní rok. Někdo jde již příští týden, někdo až za měsíc. Já osobně patřím do té skupiny, co má ještě měsíc čas. 
Nastupuji prvně na vysokou školu a stále přesně nevím, co mě čeká. Proběhl již zápis, takže doma mám již index. Mám docela problém vyznat se ve STAGU, takže netuším, jak si vytvořím rozvrh a zapíšu se na jednotlivé přednášky. Jdu tam se svojí spolužačkou ze střední, ale ta je v tom stracená stejně jako já. 

Docela se těším až nastoupím. Ne z toho důvodu, že se musím učit a tak. Ale v tom městě, kde budu studovat mám své rodinné příslušnáíky a také kamarády, takže to by mi ten rok mohlo dost zpříjemnit. Nevýhoda je, že rodinu a přítele uvidím pouze o víkendy. Obávám se, aby to nějak neovlivnilo naše vztahy. 
Stále nevím, co vše budu potřebovat, jak do školy, tak na kolej. Doufám, že v okolí najdu i nějakou brigádu. 
Také to nese nějaké následky, a to, že opustím mého králíčka. O ní se bude starat můj bráška.  A také už nebudu trávit tolik času se svojí nejlepší kamarádkou. Takže místo toho nastanou asi hodinové telefonáty se všemi. 
No uvidím, co mi přinese "nový" život. 
Rozhodně bych pak chtěla udělat pár změn ve svém životě, jako je např. další tetování, obarvení vlasů, trohćhu předělat pokoj a dále uvidíme. 

Užívejte zbytek volna.
XOXO Terez

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky